Pupillen interclub Heerenveen zaterdag 5 februari

TeamHCAHeerenveen05022011web

TeamHCAHeerenveen05022011webOnder begeleiding van Marja van Leenders heeft HCA op 5 februari deelgenomen aan een interclub in Heerenveen. Buiten stormde het onstuimig, maar binnen in de hal van Thialf waren de omstandigheden als altijd goed. Het pupillen team van HCA bestaande uit Hanno Dahmen, Mirte Sandu, Jochem van Lith, Kristie van Leest, Serge Yoro en Anna van den Bos schaatste een goede race en bereikte als team een tweede plaats.

Geen geringe prestatie bij 20 deelnemende clubs! Pechvogel van de dag was Kristie van Leest die op de 300 meter hard in de boarding terecht kwam en op de 500 meter gediskwalificeerd werd omdat ze een blokje raakte. Podiumplaatsen waren voor Jochem van Lith (1e) en Anna van den Bos (3e). Voor de volledige uitslag zie https://www.akoopmans.nl/

Meer foto’s onder Foto Albums, Foto’s Algemeen