Pechvogels bij wedstrijd AIJC Bokaal

Grote pechvogels bij de wedstrijd om de Bokaal van de Amsterdamsche IJsclub waren C Junioren Jelle de Boer en Jacob Oranje. Jelle reed de snelste tijd op de 500m, maar was kansloos voor een goede klassering omdat hij op de 300m niet over de eindstreep kwam. De 300m verliep ook voor Jacob niet vlekkeloos, want hij viel. Dat betekende een 16e plaats in het klassement. Jammer!
Bij de meisjes eindigde Kristie van Leest als 6e, Sterre Kuipers werd 14e en reed een PR op de 300m, en Silke van der Brug werd 16e.
Ook bij de jongens ging de bokaal niet naar een HCA-rijder. Marten Buijs werd 4e, maar wel de tweede Pupil A. Clubgenoot Arnoud van der Hauw werd 5e, met een PR op de 300m. Laurens van der Post eindigde als 9e.