Masters in Erfurt

Ruud_Bouwmeester_en_Sietse_van_der_Werff

Ruud_Bouwmeester_en_Sietse_van_der_WerffNaast Joke Wittenberg waren ook Heine Deelstra, Astrid Janssen, Ruud Bouwmeester en Sietse van der Werff van de partij bij de internationale wedstrijd voor Masters op 19 en 20 november in Erfurt.
Astrid reed een PR op de 500m en 1500m, Ruud en Sietse (op foto alletwee) scherpten op de 1000m hun beste tijden aan. Sietse voelde zich op de 3000m echt in z’n element, hij eindigde op de tiende plaats. De volledige uitslag.