Laatste in klassement STG Ter Aar Wisseltrofee

STG Ter Aar

STG Ter AarDoor personele problemen – geen rijders Heren en Dames Junioren A, Dames Neo Senioren – stonden de 0 punten in die categorieën al vast. Voor de  HCA-ers was het dus bij voorbaat bijna onhaalbaar om op de Haarlemse ijsbaan hoge ogen te gooien. De jongste deelnemers, de Junioren C Myrte Sandu en Hanno Dahmen verzamelden in de interclubwedstrijd van STG Ter Aar op 12 november j.l. de meeste punten. Beiden legden beslag op een 1e (500m) en een 2e (1000m) plaats. Myrte scoorde ook nog eens twee persoonlijke toptijden. De 1000m van Hanno was ook goed voor een PR.
De complete uitslagen.