Interclub-competitie Jaap Edenbaan langebaan 2014/2015 – zaterdag 1 november – 21:40

Het seizoen is nu echt begonnen, de eerste clubavond is verreden. En met in alle categorieën een flink aantal persoonlijke records!
Nog vóór de volgende clubavond staat er een belangrijke wedstrijd op het programma: de Interclubcompetitie Jaap Edenbaan 2014/2015. Deze competitie gaat tussen alle verenigingen met de Jaap Edenbaan als thuisbasis. De drie voorrondes worden verreden op 1, 8 en 15 november, steeds om 21:40 uur. De finale is op 29 november. HCA is ingedeeld in de eerste voorronde, op zaterdag 1 november, samen met de Poelster, Skits/ZtikZ en Centrum.

De categorieën (dames en heren) en de te rijden afstanden zijn:
Junioren C – 500 / 1000 m;
Junioren B en A, (Neo-)senioren en Masters – 500 / 1500 m.
Het klassement wordt opgemaakt door het behaalde aantal punten te delen door het aantal deelnemers. Het is dus zaak met een volledig team aan de start te verschijnen!
HCA mag maar liefst 24 rijders aan de start brengen, geef je nu op om de eer van HCA in Amsterdam te verdedigen.
Opgave kan door uiterlijk woensdag een mail te sturen aan de wedstrijdsecretaris: hcawedstrijdsecretariaat@gmail.com

Met sportieve groet,
Sietske de Haan