Fietstijdrit 13,5 KM IJsclub Baambrugge

tijdrit_2011_wielrennen_Baambrugge

IJsclub Baambrugge organiseert vrijdagavond 27 mei 2011, voor de zeventiende keer, een fietstijdrit over 13,5 km. De rit wordt gehouden op de Westkanaaldijk lang het Amsterdam-Rijnkanaal. Aanmelden kan vlak voor de start op vrijdag 27 mei in het Clubgebouw van IJsclub Baambrugge bij de skeelerbaan, IJsbaan 6 te Baambrugge. Inschrijven kan vanaf 18.30 uur.

tijdrit_2011_wielrennen_Baambrugge

De tijdrit start nabij de Westkanaaldijk ter hoogte van Baambrugge. De Westkanaaldijk is vanuit Baambrugge per fiets eenvoudig te bereiken via het Achtervlietpad (nabij Café De Punt) en de Indijk. Net als je Baambrugge verlaat richting Abcoude passeer je café De Punt, daar is het Achtervlietpad. Aan het Achtervlietpad is een goede parkeervoorziening. Deelnemers kunnen vandaar uit naar de inschrijving bij het clubgebouw van IJsclub Baambrugge en naar de start van de tijdrit fietsen.

De eerste deelnemer vertrekt om 19.15 uur. De deelnemers starten om de 30 seconden. Iedereen rijdt 13,5 kilometer maar er wordt wel in verschillende categorieën gereden te weten: meisjes t/m 14 jaar, t/m 17 jaar en dames boven de 17 jaar. Bij de heren zijn er de categorieën: jongens t/m 14 jaar, t/m 17 jaar, heren boven de 17 jaar (senioren) en veteranen 40+. De kosten bedragen € 3,00. De jeugd t/m 17 jaar betaalt € 2,00.

Zie: https://www.ijsclubbaambrugge.nl/pag620.html