Eerste wedstrijd pupillencompetitie

val meisjesmarathon

Zondagochtend 4 november stonden er 46 jongens- en meisjespupillen klaar om de eerste wedstrijd in de pupillencompetitie van het seizoen te verrijden. Het rood-wit-blauw van HCA was goed vertegenwoordigd met 12 pupillen aan de start. Een goede opkomst gezien het feit dat de avond ervoor HCA-avond geweest was, waardoor de meeste kinderen een beetje kort hadden kunnen slapen.

Ondanks dat werden er toch weer 11 PR’s gereden. Kelly van Wijnbergen reed voor het eerst de 500 meter onder de minuut (59,77) en Raphaël Esser nam 4 PR’s voor zijn rekening (maar het was dan ook zijn eerste wedstrijd..).

Na afloop was er tijd over voor een kleine marathon. De dames hadden al zoveel pret met elkaar gehad op de krabbelbaan dat er niet meer echt serieus gestreden werd om de eindzege. Volgens afspraak gingen ze massaal op hun billen glijdend over de eindstreep. De jongens maakte er toch nog even een wedstrijd van.

In het tussenklassement staan na één wedstrijd HCA’ers Serge Yoro en Anna van den Bos aan de leiding.

Zondag 11 november 7.00 uur is de tweede wedstrijd in deze competitie. (Inschrijving is open voor Pupillen A en B, tevens voor Pupillen CDE met 300m onder de 40 sec)

jongensmarathon   meisjesmarathon

wim heikoop pupcompetitie