Competitie Pupillen

De inschrijving voor de eerste wedstrijd van de Pupillen A en B wedstrijd van 7 november 2010 staat nu open.
Wat gaan we doen in deze pupillencompetitie.
Op de zondagochtenden 7 november 2010, 28 november 2010, 19 december 2010, 9 januari 2011 en 30 januari 2011 staat op de wedstrijdkalender Pupillen Competitie Pupillen A en B.

Voor deze competitie mogen inschrijven alle pupillen A en B.
De pupillen C, D en E die een PR op de 300 meter hebben binnen de 40 seconden mogen ook inschrijven voor deze wedstrijd.
Op de eerste vier zondagochtenden rijden we  2x 100 meter, 2x 300 meter, waarbij buiten en binnenbaan omgewisseld wordt en een 500 meter. Na iedere wedstrijd wordt er een klassement opgemaakt over de beste 100 en 300 meter en de 500 meter en deze zal enkele dagen na de wedstrijd gepubliceerd worden op de site van de baancommissie.
Na vier ochtenden wordt een totaalklassement opgemaakt, niet over 4 wedstrijden maar over 3 wedstrijden, je kunt dus een wedstrijd uit deze competitie missen of overslaan. Rijdt je ze alle vier,dan gelden uiteraard je drie beste uitslagen voor dit klassement.
Voor de 5e wedstrijd, 30 januari 2011, kun je niet inschrijven, je wordt hiervoor uitgenodigd door de baancommissie en de afstanden worden op een later tijdstip nog bekend gemaakt.
Deze laatste wedstrijd telt wel mee voor het eindklassement en direct na afloop van deze wedstrijd zal de prijsuitreiking van de hele competitie plaatsvinden.