clubkampioenschappen

de bekers

de bekersAfgelopen zaterdagavond waren weer de traditionele clubkampioenschappen van de HCA. Er was mooi weer, een wat wisselende wind en vooral er was goed ijs. Het bleek wel uit de vele persoonlijke records die u kunt zien bij de uitslagen. De uitschieter was natuurlijk Hanno Dahmen die maar liefst 2 baanrecords verbeterde. ( 500 en 1500 meter).

Het kampioenschap was zoals gebruikelijk in 2 delen verdeeld. Pupillen en junioren C eerste blok en de overige in het 2e blok.

Femke Maud en Yael met AnnetteNa een blok klokken heb ik daarna met Danielle de prijzen uitgereikt. De eerste prijsuitreiking werd echter verricht door Annette die ook aanwezig was, alle overwinnaars staan dus met haar op de foto.

De rijders van het 2e blok reden aan het eind ook nog een mass start, Ik blijf het een verkorte/veredelde marathon vinden maar leuk was het wel, en zo te merken vonden de rijders dat ook. Misschien iets voor volgend jaar tijdens clubavond?

Het was al met al een leuke en spannende goede wedstrijd en een deelname van bijna 100 leden, zoals we zeggen het mag altijd wat meer zijn maar ieder was tevreden en dat geld toch als een belangrijke graadmeter. Het was over 12-en voordat we de “ Skeeve Skaes “ verlieten en ik hou mijn hart vast hoe dat volgend jaar moet gaan lopen maar oké, we blijven optimistisch.Nella Suzanne en Astrid

Albert Gerritsen

Toegevoegd 4 foto’s van Miranda Hulst, moeder van Yael Prenger; prijswinnaars pupillen met Annette. clubkampioenschap2013-1

clubkampioenschap2013-2 clubkampioenschap2013-3