Van uw voorzitter Albert Gerritsen

Aanstaande 2 december is er weer een HCA-wedstrijd. Voor een aantal misschien een wat ‘lastige’ datum, maar misschien dat u goede afspraken hieromtrent kunt maken met de Sint? Wel handig is dat u de Sint kunt verwijzen naar Hyro Sports voor de HCA-kleding als cadeau; alles is er nu in voorraad.

HCA-kleding

De wedstrijdpakken (Lycra) van de HCA zijn nu bij Hyro Sports in voorraad. U kunt ze, samen met de marathonpakken of jacks, passen in de winkel. Vraag even naar Albert Jan of Johan; die helpen u graag. U kunt ook online bestellen. Klik op het HCA-logo, vervolgens op de foto van het desbetreffende artikel en het wijst zich vanzelf.

Slijpcursussen

In vervolg op het boeiende artikel van Carel Donck wijs ik u er op dat ook Udo Meijer en Hyro Sports u graag inwijden in de geheimen van het slijpen van uw schaatsen en dat is wat dichter bij huis. Uw bezoek aan de winkel voor HCA-kleding kunt u ook combineren met uitleg over het slijpen van uw schaatsen als u wilt. Daarvoor graag een afspraak maken.

Hyro Sports-avonden (Middenweg 161) zijn vanaf 19.30 uur op 4 december, 14 december en 18 december.

Overige wedstrijden

Ik maak u er ook attent op dat we op 16 december nog een laatste HCA-avond hebben in 2017. Uiteraard bent u daar ook (weer) van harte welkom.

Buiten onze eigen HCA-avonden is er ook elke week de mogelijkheid tijdens een baancommissiewedstrijdblok mee te rijden. Denk hierbij aan de Andantino-bokaal en de Portengen-bokaal voor onze schaatsers, junioren en pupillen. We kunnen ons als HCA daar zeker meer laten zien. Ook de baaninterclub voor alle rijders van jong tot oud kan beter bezocht worden; zie hiervoor de wedstrijdkalender op de site(s).

Ik wens u verder een fijne Sint Nicolaasavond toe.

Met vriendelijke groeten en misschien tot op de baan of op een van de genoemde (wedstrijd)avonden,

Albert Gerritsen

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.