Een bruisend 2019!

Beste leden / bestuursleden, trainers en vrijwilligers van de HCA,
Ik wens u vanaf deze plaats al het goeds toe voor 2019 v.w.b. de sport, uw gezondheid, gezin en anderen zaken die voor iedereen anders kunnen zijn maar dierbaar op welk gebied dan ook. Ik hoop dat we in 2019 weer op al onze vrijwilligers op de voorgrond en op de achtergrond een beroep kunnen doen. Zonder hen geen HCA wedstrijden en interclubs nee zelfs geen HCA.

Het eerste goede voornemen voor 2019 is natuurlijk deelname aan de HCA clubavond op aanstaande zaterdag 5 januari. Schrijf u dit jaar nog in.!

Er is weer niet stil gezeten de afgelopen tijd.

• 15 december was onze jaarlijkse interclub.
  • 22 december was voor de eerste keer een Kampioenschap Van Amsterdam afstanden.
  • 29 december een gezellige ouder / kind wedstrijdavond.

U leest er eerdaags alles over op de HCA site.

en dus in het nieuwe jaar.

• 5 Januari HCA clubavond en
  • 6 januari is er weer een buffelavond, gezellig in uw eigen tempo bij een groep de ronden afleggen. Nog nooit gedaan? Hoogtijd dan, de moeite waard en gezellig ook na afloop!!

Een fijne jaarwisseling wens ik u allen,
namens allen,

Albert Gerritsen
voorzitter

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.