Clubkampioenschappen HCA

Geweldig, !!  het liep nog behoorlijk vol met totaal 100 deelnemers. Een prima opkomst en voor de pupillen daarom maar een tussentijdse prijsuitreiking zodat het voor hen niet te laat werd.

Wanneer ieder zich snel opgeeft kunnen we misschien overwegen om het kampioenschap anders in te delen of te splitsen.

De junioren C tot en met Masters  kwamen daarna aan de start en rond half 12 was inclusief de prijsuitreiking de avond ten einde, ja toch we ook laat voor junioren C maar eenmalig voor een fijne en gezellige avond als deze moet dat kunnen. We hechten toch wel aan een gezellige avond als deze waar jong en oud van de vereniging met elkaar samen de prijzen verdelen.

Vooraf  had ik er toch wel een hard hoofd in met alle stormen en plensbuien die waren aangekondigd voor het weekend en ook daadwerkelijk in de morgen en avond van de zaterdag vielen.

De wind bleef maar werd in de avond, soms, iets milder maar bleef daarbij wisselend. De regen die bleef uit en dat was een geluk  !!! de hele avond bleef het droog en later toen ik in de nacht thuis kwam en er weer regen viel was duidelijk dat HCA de goden deze zaterdagavond heeft meegehad.

U kunt de uitslagen en alle kampioenen  op de  site vinden bij mijn proza net als de uitslag.

Het  is wel jammer dat naarmate de leeftijd boven de 20 komt er  een dipje zit in het aantal deelnemers, gelukkig zijn het er weer meer naarmate de leeftijd  boven de 40 komt.

Kim en Ans bedankt voor de fotografie, Jaap vd Spek vast bedankt voor het plaatsen op de site en denkt u eraan we kunnen nog 2 weken op de KNSB uren gebruik maken van onze abonnementen.

Helaas geldt dat niet voor alle dagen.

WordPress Data Table

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.