Verslag 1e gratis skateles ARC Ulysses

jeugd skeeleren

jeugd skeelerenWe hebben afgelopen donderdag de eerste van de drie gratis skatelessen gehad op het wielerparcours van ARC Ulysses. Het was een groot succes: 25 kinderen genoten van het weer, het skaten en het mooie landschap aan de rand van Waterland. En onder leiding van de uitmuntende trainers David en Matthijs  hebben de kleinsten leren starten en vooral ook remmen.

De wat meer gevorderden werken onder leiding van Peter aan de befaamde double push, die hij magnifiek voor kan doen. Dan denk je als  ouder: was ík maar zo jong, want dan pikte ik het ook nog zo snel op.

Jeugdleden van HCA die de 1e skateles hebben gemist, zijn alsnog welkom is om de tweede en derde keer op 6 en 13 juni mee te doen. Instromen is geen enkel punt. Ook gratis. Mochten ouders dit willen doen, laten ze mij even mailen: H.Steenhuis@Trouw.nl Dan kan ik ze op de hoogte houden, mocht het pijpenstelen regenen.

Hierbij ook een foto als sfeerimpressie. En voor wie kijkt met een kennersblik zit in een oogopslag al heel wat schaatsers in beeld komen.