Start Skeelertraining Baambrugge

Beste schaatsers, Het schaatsseizoen zit er weer op, de schaatsen zijn opgeborgen en de fiets en skeelers te voorschijn gehaald. Wij van HCA hebben de bekende skeelerbaan weer gehuurd en we gaan ook dit seizoen weer skeeleren.

We hebben ook weer een trainer bereid gevonden deze training/conditieverbetering te gaan geven. De training zal gaan plaatsvinden op DINSDAG en zal starten om 19.00 uur. De baan is tot onze beschikking tot +/- 20.00 uur.

Zowel jongeren als ouderen kunnen hieraan deelnemen / vanaf jeugdschaatsers tot veteranen.

We gaan trainen op de mooie skeelerbaan van IJSCLUB Baambrugge in Baambrugge. Deze is dan alleen voor de HCA geopend.

De 1e les zal op dinsdag 16 mei gaan plaatsvinden en de skeelertraining loopt door eind augustus.

Lijkt je dit leuk en zou je hieraan willen meedoen, geef je dan op. Wil je eerst een keer komen kijken of meedoen? Dat is natuurlijk ook mogelijk.

Voor opgaaf en informatie:

Willem en Josje Boersma-Heikoop (bestuur)

willem.heikoop@ziggo.nl – hcajeugdschaatsen@hotmail.com

06-55117701                             06-15466022

Auto via Abcoude  (afslag A2 Abcoude)

A2 afslag Abcoude richting Abcoude, in het dorp direct over de brug rechts richting Baambrugge circa 4 kilometer over de Rijksstraatweg (weg met vele verkeersdrempels). In Baambrugge na het passeren van café “de Punt” de 1e weg links (Doorloper). Aan het einde is links de landijsbaan/skeelerbaan en het clubhuis van de ijsclub.

Voor navigatie: Rijksstraatweg 53

1396 JD Baambrugge.

Adres:              IJsbaan            6, 1396 LD Baambrugge.