HCA-SCHAATSKLASSIEKER: NACHTPRESTATIETOCHT 111 RONDEN 2017

111 ronden 2015 start

Dit jaar vindt in november weer de jaarlijkse HCA-schaatsklassieker 111 ronden plaats. Deze nachtprestatietocht wordt gehouden op de Jaap Edenbaan, de enige onoverdekte kunstbaan in Nederland. De start is op vrijdag 10 november a.s. om 11 over 11 ’s avonds.

De tocht is bedoeld voor zowel wedstrijdrijders als voor recreanten. Tijdens de 111 ronden moet twee keer gestempeld worden. Alle deelnemers ontvangen een medaille. Dat geldt ook voor degenen die een veelvoud van 11 ronden hebben gereden, dus òf 99 òf 88 òf 77 òf …

Wil je deze unieke tocht meemaken, meld je dan aan via de website. Op de avond zelf inschrijven kan ook vanaf 21 uur. In verband met de veiligheid is het maximum aantal deelnemers 350.

Kosten: 5 euro. Voor HCA-leden gratis.
Adres: Jaap Edenbaan, Radioweg 64, 1098 NJ Amsterdam

2 Comments

1. de 111 ronden is uniek, maar de jaap eden baan is niet de eenige onoverdekte baan in Nederland, Geleen bestaat ook nog steeds.

Reacties zijn gesloten bij dit onderwerp.