Dorpsloop Baambrugge vrijdagavond 24 augustus a.s.

dorpsloop baambrugge2012 001

dorpsloop baambrugge2012 001Van IJsclub Baambrugge ontvingen we de volgende uitnodiging:

Beste schaatsers,

Vrijdagavond 24 Augustus is het weer zover: de 22e Dorpsloop in Baambrugge over 10 of 4 kilometer. Hierbij nodigt IJsclub Baambrugge u uit deel te nemen aan de tweeëntwintigste editie van haar Dorpsloop. De eigenlijke loop gaat over 10 kilometer. Gelijktijdig is er een prestatieloop over circa 4 kilometer en een 1 km run voor de jeugd tot 10 jaar. De start van de 10 km wedstrijd is om 19.35 uur vanaf de Kleiweg in Baambrugge.

Voorinschrijving voor de 10 en 4 km kan nu al via

voorinschrijving dorpsloop mylaps of voorinschrijving dorpsloop baambrugge

Inschrijving kan ook op de vrijdagsavond van de loop vanaf 18.15 uur in het Dorpshuis De Vijfbogen aan de Margrietstraat te Baambrugge, circa 200 meter van de start. Let op de inschrijving sluit om 18.45 uur. De kosten bedragen respectievelijk 5 en 4 euro.

Parkeren kan nabij Café de Punt aan de Rijksstraatweg.

Meer informatie op www.dorpsloopbaambrugge.nl.

Met vriendelijke groet

IJsclub Baambrugge, Dirk de Groot