Doe mee aan onze jaarlijkse Bosloop a.s. maandag 12 september!

Bostraining

Beste leden, Velen hebben deze zomer hard aan hun conditie gewerkt. O.a. fietsen, roeien, skeeleren en hardlopen zijn zo voorbeelden van sporten die door de HCA- leden deze zomer zijn beoefend. Maar hoe staat de het met de conditie ten opzichte van de medeleden? A.s. maandag 12 september is een uitstekende gelegenheid om dat uit te vinden. Dan organiseren we weer de Bosloop over 5 of 10 km.

De start is om 19.00 uur en men heeft de keuze tussen 1 (5km) of 2 (10km) ronden om de Bosbaan. Voor de snelle langeafstandsloper is er ook nog de 15 km, maar dan moet je wel binnen 1 uur en 15 minuten kunnen lopen; 10 km-passagelimiet is 45 minuten.

Ik hoop op veel leden en als er veel jeugd is onder de 10 jaar, dan kunnen we ook een loop over 2,5 km houden.

Er is elektronische tijdwaarneming en de deelname is gratis. Als je vrienden of vriendinnen hebt, die geen lid zijn, maar wel willen meedoen, neem ze gerust mee; ze zijn van harte welkom.

Adres: Bosbaan Amsterdamse Bos, hoofdingang Amstelveenseweg. We hebben daar op waterniveau van de Bosbaan weer kleedkamers (kleedkamer F) ter beschikking .

Uitsluitend voor leden:
Mocht je de Dam tot Dam Loop willen lopen, dan kan ik waarschijnlijk nog wel aan een paar (gratis) startbewijzen komen. Mailen voor a.s. donderdag naar h.veen@upcmail.nl (op=op)

Namens het organisatiecomité (Udo Meijer en ikke)

Henk Veen

Over Udo Meijer 6 Artikelen
Udo is al lang betrokken bij de HCA, als schaatser, trainer, bestuurslid en organisator. Zijn enthousiasme is aanstekelijk, zijn zoektocht naar nieuwe technieken inspiratief. Waar HCA is, is Udo.