30ste Vechtloop 26 juni a.s.

vecht_weesp

vecht_weespOp 26 juni wordt de 30ste Vechtloop gehouden. De Vechtloop wordt georganiseerd door Trim- en Trainingsgroep Weesp. Het is een prestatieloop die onder meer langs de rivier de Vecht voert. Lopers kunnen kiezen uit diverse afstanden: 2½ km, 5 km, 10 km, 15 km of de halve marathon. De start is om 12.00 uur op het terrein van de Mixed Hockey Club Weesp (sportpark Vechtoever). De voorinschrijving is per 16 juni gesloten met een record aantal van bijna 850 deelnemers, maar op de dag zelf kun je nog inschrijven van 10.00 tot 11.30 uur. Inschrijfgeld: 6,50 euro.

Nieuw dit jaar zijn de mogelijkheden om te wandelen (5 of 12 km) en om met een team mee te doen aan de 10 km Bedrijvenloop. Er is kleed- en douche gelegenheid aanwezig en langs het parcours wordt voldoende drinken uitgedeeld.

De parkeergelegenheid op het terrein van de sportpark Vechtoever/Mixed Hockey Club Weesp is gereserveerd voor fietsers en de organisatie. Voor auto’s is er (gratis) parkeergelegenheid op een naastgelegen weiland.

Tijdens de Vechtloop zijn er professionele fotografen van HOUVOL.nl aanwezig om van elke deelnemer mooie foto’s te maken. Deze foto’s zijn te bekijken en gratis te downloaden via de website www.vechtloop.nl