Tonny van Vliet 4e en Kees Hooft 5e op ONK Masters 40+

Tonny van Vliet 4e op ONK

Tonny van Vliet 4e op ONKOp het ONK Marathon voor masters 40+ dat op 17 januari op Flevonice in Biddinghuizen werd gehouden, hebben Tonny van Vliet en Kees Hooft eervolle plaatsen behaald. Ze werden respectievelijk 4e en 5e. Voor Tonny toch een beetje een deceptie, aangezien hij vorig jaar won. Hij vertelt erover op Omroep Flevoland. Daarop ook een wedstrijdverslag, zowel in tekst als op video.

Kees Hooft - foto Sjoerd Brandt ONK 40

Klik hier voor de verslagen.