Prima eindrangschikking HCA-jeugd in baanmarathon

prijsuitreiking_jeugdmarathon_2011

prijsuitreiking_jeugdmarathon_2011Woensdag 2 maart jl. zijn op de Jaap Edenbaan de laatste wedstrijden in de marathoncompetitie voor de pupillen A/B/C/D en de junioren C gehouden. Vooral bij de pupillen werd sterk gereden. Maar liefst zeven HCA-pupillen eindigden bij de eerste acht van het eindklassement. De prijzen werden uitgereikt door Henk Portengen, geassisteerd door Henk Veen.

Bij de jongens deden zeven HCA-pupillen mee. In het eindklassement werd Jochem van Lith (B; 97 pnt) 1e , op de voet gevolgd door Hanno Dahmen (A; 93 pnt).  Laurens van der Post (A; 49 pnt) bezette de 5e en Serge Yoro (C; 4 pnt) de 13e plek. Arnoud van der Hauw (A), Pieter Ruig (B) en Arjen de Hoop (B) bleven dit keer puntenloos.

Start_meisjespupillen_finale_jeugdmarathon_2011

Bij de meisjespupillen ging Myrte Sandu (DPA; 97 pnt) met de eindzege strijken. D-pupil Anna van den Bos (47 pnt) werd 5e, Kristie van Leest (DPB; 44 pnt) werd 6e, Beeke van Wijngaarden (DPB; 36 pnt) eindigde als 8e en Silke van de Brug (DPB; 10) als 11e.

Bij de jongensjunioren C behaalde Wouter van der Hauw (10 pnt) de 14e plek in de eindrangschikking. Titus de Haas haalde met 1 punt de 18e plaats. Corne Hogenhout en Luka Panhuysen bleven deze keer zonder punten.