Langebaancompetitie

Op veler verzoek heeft de Baancommissie Amsterdam in het wedstrijdschema van de langebaan een competitie opgenomen tussen de clubs van de Jaap Edenbaan. In de wedstrijdkalender is de eerste wedstrijd opgenomen als AM013 op zaterdag 29 oktober van 19.30 tot 21.20 uur. HCA neemt het dan op tegen HGI, Waterland, Centrum Oostzaan en Viking Weesp.
Natuurlijk gaat HCA zijn uiterste best doen om de finale van de competitie te halen.
Samenstelling van het HCA-team dat uit 22 rijders en rijdsters van Junior C tot Master bestaat, is in handen van Erik Spronk. Hij zal de namen van de deelnemers van het team op tijd bekend maken.
Opgeven kan vanaf nu! Iedereen van Junior C tot Master wordt opgeroepen zich aan te melden voor deze wedstrijd. Je kunt dat doen door een mail te sturen naar HCAwedstrijdaanmelding@kpnmail.nl met vermelding van je AM-wedstrijdnummer (staat op je abonnementspas) en je naam.