Inschrijven Open Westfries Kampioenschap Marathon Pupillen

Wapen_West-Friesland

Wapen_West-FrieslandDe Marathoncommissie van de Baancommissie Hoorn organiseert op vrijdag 13 januari 2012 het Open Westfries Kampioenschap Marathon voor Pupillen A en B (Jongens en Meisjes), voorafgaande aan de landelijke marathon. Inschrijven kan tot 8 januari 2012, maar vol = vol.
Inschrijven kan per e-mail. Zet in het onderwerp OWFK 13/1/2012.
Vermeld in de mail je naam, categorie, jongen of meisje, licentienummer, en als je een transponder hebt het transpondernummer.
Meer informatie Baancommissie Hoorn.
Begeleidende ouders zijn van harte welkom en hebben gratis toegang.
De wedstrijd begint om 17.00 uur. Vanaf 16.00 kun je je beennummer afhalen. Als borg voor het beennummer moet je je pasje van de KSNB meenemen.
Het maximum aantal deelnemers is 40 per categorie.
Aantal ronden:
Meisjes Pupillen B:   5 ronden