HCA-pupillen en -junioren C op dreef in jeugdmarathon

De HCA-pupillen en C-junioren doen het uitstekend in de baancompetitie.

Bij de junioren C staat Jelle de Boer met het maximale van 40 punten stevig bovenaan. Beeke van Wingaarden bezet bij de meisjes een mooie 2e plaats.

Bij de jongenspupillen staan na vier wedstrijden de pupillen A Serge Yoro en Sjoerd de Boer respectievelijk 3e en 4e, en de pupillen C Tom Jonkmans en Diemer van der Vlugt 7e en gedeeld 12e. Bij de meisjes deed pupil B Anna van den Bos deze keer niet mee, waardoor ze haar koppositie verloor. Ze staat nu 3e. Pupil A Valerie Diepen en pupil B Tirza Sandu staan gedeeld 8e en 12e.