HCA’ers eindigen hoog in het eindklassement van de baanmarathons

Afgelopen woensdag 8 maart vonden de finalewedstrijden van de baanmarathons 2016/2017 plaats met een grote deelname van HCA’ers. Flink wat leden eindigden hoog in het eindklassement. Het podium haalden Gijs Heineke (1e C2), Jaap-Willem Kleiwegt (2e C2), Linda Meiring (3e Dames), Tonny van Vliet (1e M1), Kees Hooft (2e M1) en Joost van Leenders (2e M2). Het clubklassement wordt a.s. woensdag 15 maart bekendgemaakt.

Bij de Heren C1 eindigde Jelle de Boer als 4e in het eindklassement. Bobbie Hondeveld en Yoeri Lissenberg namen respectievelijk de 10e en 11e plaats in.

Bij de Heren C2 haalden vier man de 1e zes van het eindklassement. Gijs Heinneke werd 1e, Jaap-Willem Kleiwegt 2e, Philip van Aersen 4e en Rutger Beekhuis 6e.

Bij de Dames vinden we Linda en Pia Meiring bij de 1e elf. Linda werd 3e en Pia 11e.

Bij de Masters M1 eindigden maar liefst zeven HCA’ers bij de 1e negen: Tonny van Vliet (1), Kees Hooft (2), Robin Veerman (4), Jan Hubert (5), Kees Mooijer (6), Stan Jonkmans (7) en Mathijs Hondshorst (9).

Bij de Masters M2 werd Joost van Leenders 2e en Simon Salome 10e.

Proficiat allemaal!