Grote Prijs LOON Salarissoftware 4 x 1,5 uur

HenkVeen

HenkVeenGoed nieuws wat betreft de 4 x 1,5 uur marathon op 23 maart a.s. De wedstrijd gaat door en we hebben een sponsor gevonden: LOON SALARISSOFTWARE. Op dit moment hebben zich 18 teams aangemeld. Heb je je nog niet ingeschreven? En wil je dit evenement niet missen, maar heb je geen team? Meld je dan toch aan! Dan stel ik een team samen.

Naast waarschijnlijk een aantal bekers gaan we strijden om waardebonnen te besteden in de SKEEVE SKAES. Er zijn twee soorten waardebonprijzen, een serie voor mannenteams en een serie voor teams waarin ten minste 1 dame meerijdt.

Prijzenschema zowel voor de gemengde teams als de herenteams: Laatst geëindigde team 10 euro, elke plaats hoger  5 euro meer.

Dus bij deelname van bijvoorbeeld 5 gemengde teams is de eerste prijs 30 euro aan bonnen; bij deelname van 11 herenteams is de eerste prijs 60 euro aan bonnen.

Wil je nog inschrijven, dan kun je je melden bij h.veen@chello.nl

Helpen kan ook! Wil je niet rijden, maar wel helpen? Geef je dan op als rondeteller, want die heb ik ook nodig.

Voor de samenstellingen van de teams en updates kijk op: https://www.baancommissieamsterdam.nl/drupal/node/169