Denk aan de Marathon Transponders

AMSTERDAM – Even een geheugensteuntje bij het begin van het Marathonseizoen. Denken jullie aan de Transponder die verplicht is voor alle Marathonwedstrijden? Klik op LEES MEER om te lezen hoe en waar je deze kunt bestellen. Bij vragen kun je contact opnemen met Henk Veen.

.
Voor alle Gewestelijke wedstrijden zijn het gebruik van ProChip Transponders verplicht. Deze transponders worden niet door het Gewest verstrekt, deze transponders dienen door de deelnemers zelf aangeschaft te worden. Zie hieronder voor een overzicht.
Kosten? Wat kost een ProChip?

Voor € 95,- heb je een ProChip die je onbeperkt op alle ChipX systemen wereldwijd van AMB kan gebruiken. De ProChip hoef je niet te verlengen, eenmaal aangeschaft blijft de ProChip in jouw bezit.

Wil je graag per jaar beslissen of je gebruik maakt van je ProChip, dan kies je voor de ProChip Flex. Voor slechts € 34,95 koop je de ProChip Flex met 1 jaar abonnement. Je beslist na dat jaar zelf of je de investering in jouw schaatsprestaties wilt verlengen.

LET OP! Er zijn speciale prijzen voor KNSB-Licentiehouders.

Bestellen via :
MyLaps.com