Belangrijk Nieuws

AMSTERDAM – De laatste stand van zaken omtrent de aanmeldingen. Graag zou ik van de rood achtige gemarkeerden willen weten of ze nog meedoen en of ze al een transponder hebben op het tabblad totaal overzicht staan de rijders per vereniging, staat u toch rood en heb ik wel de gegevens gehad, mail me dan nog een keer want dan heb ik een foutje gemaakt.

Zoals bekend wordt het clubklassement dit jaar gesponsord door de skeeve skaes.
We hebben door de positieve medewerking en opstelling van het bestuur en directie JAAP EDENBAAN 3 nationale wedstrijden kunnen organiseren en kunnen we door  de betrokkenheid van onze sponsors n.l. Amsterdamsche IJsclub, Jaap Edenbaan, Skeve skaes en Waterman sport weer tal van marathon activiteiten op onze baan organiseren.
  • 23 oktober Openingswedstrijd  39 ste Jaap Eden Trofee  sponsor ijsbaan Jaap Eden.
  • 18 december  1 ste Skeeve Skaes cup sponsor restaurant de Skeeve Skaes
  • 8 januari Amsterdamsche IJsclub Bokaal sponsor Amsterdamsche IJsclub.
  • Het gewestelijk jeugd kampioenschap marathon wordt op zaterdagavond 13 november gereden op de Jaap Edenbaan aanvang 19.30 uur ik reken op een groot deelnemersveld van onze jeugd Pup A en B en
  • Jun. A B en C.
  • De waterman trofee wordt gereden op zondagavond 21 november gereden
  • De Amsterdamsche ijsclub bokaal voor Pupillen A en Jun C wordt gereden op zondagmorgen 16 januari.(langebaan en marathon)
Graag nog even aandacht voor de transponders want dat moet in orde.
LET OP DE BAANKALENDER IS GEWIJZIGD (GELE VAKKEN) (zie menu links)
Inschrijf gelden baancompetitie 15 euro per seizoen transponder verplicht en het zesbanen toernooi 20 euro per seizoen ook hier transponder verplicht.
Alles contant te voldoen op de inschrijfavond.
VRIJDAG 8 OKTOBER gaat de ijsbaan open vanaf 18.00 uur tot 22.00 uur voor vrijschaatsen voor abonnementhouders
Startschot wordt om 18.00 uur gelost door de heer van der Burg wedhouder sport en recreatie gemeente Amsterdam, zou mooi zijn dat er een groot aantal schaatsers om 18.00 uur aanwezig is.