Baanmarathon van start

Woensdag 19 oktober is de baancompetitie Marathon van start gegaan. De uitslagen staan op www.baancommissieamsterdam.nl, Uitslagen.
Jan Hubert (Masters 1) en Ruud Bouwmeester (Masters 2) gingen meteen goed van start met hun eerste plaats.
Henk Veen meldt dat een flink aantal transponders niet werkten of niet bekend waren. Hij roept alle rijders op om de per e-mail toegezonden lijst te controleren. Als je geen mail met de lijst ontvangen hebt, meldt je dan aan voor de e-mail service bij h.veen@upcmail.nl.
Woensdag 26 oktober gaat de jeugdcompetitie van start. De competitie staat open voor jongens en meisjes Pupillen A en B, en Junioren C en eerstejaars Junioren B. Ook Pupillen C zijn welkom, maar dan moeten ze wel mee kunnen komen met de Pupillen A en B.
Als je mee wilt doen met de marathoncompetitie mail dan naar h.veen@upcmail.nl. Vergeet niet je AM wedstrijdnummer, categorie en de club waar je lid van bent, in de email te zetten.