4 x 1,5 uur succes dankzij rijders en sponsors!

Onder schitterende weersomstandigheden is zondagavond 26 februari op de Jaap Edenbaan de Estadium Real Estate en Andantino Beleggingen 4 x 1,5 uur verreden. 21 teams van 4 rijders(sters) hebben een leuke wedstrijd gereden met een leuk prijzengeld beschikbaar gesteld door twee enthousiaste marathonrijders van wie de bedrijven de naamgevers zijn van deze 4 x1,5 uur. Het prijzengeld bestond uit plastic muntjes (voor een vriendenprijs ingekocht bij de Skeeve Skaes) die omgezet konden worden in consumpties, waar zo te zien gretig gebruik van werd gemaakt.

Veel dank verschuldigd aan de ca. 30 vrijwilligers die nodig waren voor dit evenement en natuurlijk de twee sponsors en de Skeeve Skaes.

Zie voor de uitslag bij: Wedstrijden.