Kampioenen van Amsterdam 2108

Op 24 maart jongstleden vond er ter afsluiting van het seizoen 2017-2018 het Kampioenschap van Amsterdam plaats. Maar liefst zeven HCA’ers werden kampioen: D-pupil Quinty Hersi, C-pupil Mimi van Hall, A-pupil Sophie van Delft, de C-junioren Daan Louwerse en Mats Siemons, B-junior Tom Jonkmans en Senior Lisa van der Spek. Daarnaast waren nog zes tweede en vier derde plaatsen voor HCA’ers. Proficiat allemaal!

Op de Facebooksite van HCA staat een leuk verslag van het kampioenschap bij de Pupillen A van de hand van Odille Gerver, moeder van Jorrit Wynia.

[envira-gallery id=”4125″]

Uitslagen pupillen