Hogerop Womencup 8 februari a.s.

Van Hogerop ontvingen we de uitnodiging voor deelname aan de Womencup. Deze wedstrijd staat open voor alle vrouwen boven de 18 die laagdrempelig een wedstrijdje zouden willen rijden.

Zou je ook graag eens een wedstrijdje willen rijden en voelen hoe het is om de baan voor jezelf te hebben?

Doe dan mee aan de Hogerop Women Cup! De enige Women Only schaatswedstrijd op de Jaap Edenbaan. Een schaatsavond met echte langebaanwedstrijden en veel women power.
Je hoeft GEEN wedstrijdervaring of licentie te hebben.
Wanneer? Zaterdag 8 februari 2014, start is om 19.30 uur

INSCHRIJVEN:
– Licentiehouders via de website van de baancommissie https://www.baancommissieamsterdam.nl/kalender
– Niet licentiehouders door een mail te sturen aan: Hogeropwomencup@gmail.com onder vermelding van je voornaam, achternaam, geboortedatum, combinatieafstanden die je wilt rijden (500-300m of 500-1000m, als je wedstrijdervaring hebt, hoor je bij de 500-1000 thuis) en richttijd op 500m (en als je die niet hebt, geef je snelste rondje door)

Voor meer informatie, zie hier.