HCA-pupillen op kop in pupillencompetitie

De HCA-pupillen doen het uitstekend in de gezamenlijke competitie voor alle categorieën pupillen op de Jaap Edenbaan. Na de wedstrijd over 100, 300 en 500 m van vanmorgen, 27 november, leiden Anna van den Bos en Jochem van der Lith het tussenklassement. Maar ook de andere HCA-pupillen doen het uitstekend.

In het veld van 27 meisjes bezet Kristie van Leest een mooie 2e plaats. De overige meisjes vinden we ook terug bij de 1e tien van het klassement. Willemijn van der Vlugt staat 5e, Valerie van Diepen 8e en Tirza Sandu 9e.

Aan de competitie voor jongenspupillen doen 31 rijders mee. Serge Yoro doet het ook goed met een 6e plaats. Sjoerd de Boer, Sam Steins Bisschop en Jochem Delvaux staan respectievelijk 19e, 21e en 22e.