HCA-jeugd doet het uitstekend bij Perplex Jeugdtoernooi in Deventer.

Van Peter Tijsen: Afgelopen zaterdag ben ik mee geweest als coach naar het Perplex Jeugdtoernooi in Deventer. De HCA-ploeg bestond uit Melle Jongsma, Carice Helmink, Ime van Laatum, Daan Louwerse en Jordy van Wijnbergen.

Ime werd 4e bij HPB, Melle 1e bij HPA, Daan 1e bij DC, Jordy 3e Bij HC.

Carice had materiaalpech. Met vereende krachten van verschillende verenigingen hebben we dit kunnen verhelpen. De coach van Koggenland had de situatie uitgelegd aan de hulpstarter. Zo mocht ze toch nog starten aan het eind van het programma. Helaas waren ze haar 2e plaats vergeten bij de prijsuitreiking. Gelukkig hebben we bericht gehad dat ze haar medaille via de post krijgt. Niet op het podium maar toch een zilveren medaille!

Zo eindigde de HCA als nummer 1 in het clubklassement!

Groet van de trotse coach,
Peter Tijsen.

P.S. Hoewel plezier hebben in schaatsen voorop staat en meedoen belangrijker is dan winnen, is winnen toch leuk.

Uitslagen Dames

Uitslagen Heren