HCA-leden op WK’s Sprint

Joke_Wittenberg

Joke_WittenbergOp 22 en 23 januari vinden er twee Wereldkampioenschappen Sprint plaats waaraan HCA-leden meedoen. In Heerenveen probeert onze topper Annette Gerritsen hoge ogen te gooien. Ze komt terug van een blessure en we hopen dat ze op tijd klaar is om mee te doen voor een plek op het erepodium. Op de ijsbaan Sportforum in Berlijn vindt tegelijkertijd het WK Sprint voor Masters plaats. Onze penningmeester Joke Wittenberg doet daar mee in de categorie 55-60 jaar. Joke, veel succes in Berlijn!