Clubrecords voor Floris en Jochem van Lith

floris_van_lith

floris_van_lithJochemvLithHet rijden van een clubrecord is altijd weer een bijzondere prestatie, helemaal als dat binnen vier dagen gebeurt door twee leden van hetzelfde gezin. Nadat Floris van Lith op 13 december jl. in Heerenveen het clubrecord op de 1500m bij de junioren B van Frerik Scheffer (1.58.80) had verbeterd tot 1.58.65, verbeterde zijn broer Jochem op 17 december in Grefath zijn eigen clubrecord op de 300m bij de pupillen van 28.65 tot 28.22. Proficiat!