Annette Gerritsen aan de bak in Salt Lake City

Annette-Gerritsen-SLC_original

Annette-Gerritsen-SLC_originalDit weekend, op zaterdag 21 en zondag 22 januari, is Annette Gerritsen gelukkig weer van de partij op zowel de 500 als de 1000 meter tijdens de wereldbekerwedstrijden Sprint. De wedstrijden in Salt Lake City beginnen om 12.00 uur Amerikaanse tijd. Bij ons is dat om 20.00 uur ‘s avonds. Hopelijk wordt het een mooie voorbereiding op het WK Sprint dat een week later op het programma staat in Calgary.

Over haar vlucht naar Salt Lake City schreef Annette een leuke column voor Schaatsen.nl  Zie: https://schaatsen.nl/nieuws/2012-01-13-accept-and-adapt