Via de HCA kun jee clubkleding bestellen (trainingsjasjes, trainingsbroeken, wedstrijdpakken en afritskleding (om je benen warm te houden voor een wedstrijd) iets anders.

Om de kleding te bestellen stuur je een berichtje naar Josje Heikoop. Zet daarin duidelijk wat je wilt hebben en welke maat je kind heeft.

Hieronder staan ter illustratie een aantal plaatjes van de kleding en de in de winkel verkrijgbare helmen:

De prijzen zijn €65 voor een jasjes en €95 voor een marathonpak. De kleding komt bij Waterman Sport op de Jaap Edenbaan vandaan, daar ligt echter geen voorraad om te passen. Wel is het leuk om eens een kijkje te nemen in de winkel (bv voor een helm), de sponsor zal daar blij mee zijn!

Klik op deze link om naar de site van Waterman te gaan. Bestellen van HCA clubkleding doe je via de e-mail!

Prijzen zijn van met name de helmen zijn afhankelijk van kwaliteit en (evt. ander) merk.