Uitstekende prestaties HCA pupillen

Pupillen

PupillenAMSTERDAM – Onze club is een paar kanjers rijker! Afgelopen zondag om 7:00uur ’s ochtends hebben onze HCA pupillen uitzonderlijk goed gepresteerd (na een korte nacht, de avond ervoor deden ze nog mee bij de HCA avond!). Het gaat om de eerste wedstrijd in een serie van de pupillen competitie.

Bij de meisjes staat Myrthe Sandu, Kristie van Leest en Anna van den Bos resp. 1, 2 en 3 na de eerste wedstrijd, bij de jongens staan Jochem van Lith, Hanno Dahmen, Laurens van der Post en Arnoud van der Hauw resp op 1e, 2e, 6e en 9e plaats. Bij elkaar reden de 7 deelnemende HCA pupillen maar liefst 10 PR’s!

Er volgen dit seizoen nog 4 wedstrijden in deze competitie dus de buit is nog lang niet binnen, maar de start is in ieder geval goed!

Met dank aan de begeleiding door Marja en Gerrit (die het meer een begelijding vond ivm het vroege uur…).