Uitnodiging tot bijwonen sportprogramma Peptalk met Rintje Ritsma a.s. maandag!

peptalkBericht van Ziggopsort: Beste schaatsers, Aankomende maandag hebben wij in ons sportprogramma Peptalk niemand minder dan Rintje Ritsma(!) te gast. Deze gelegenheid pakken wij dan ook graag aan om onze gezellige studio in Hilversum vol te krijgen met sporters en fans die deze sporter kunnen waarderen en bewonderen!

De live sporttalkshow van Ziggosport is daarom op zoek naar jou! In Peptalk zetten Jack van Gelder en Frank Evenblij elke maandagavond de hoofdrolspelers van de afgelopen sportweek in de spotlights. Zo zijn aankomende maandag 10/10 onder andere Rintje Ritsma aanwezig in de studio! Jack van Gelder confronteert de sporter, Frank Evenblij focust op de mens. Die combinatie zorgt iedere week weer voor een veelzijdig en gezellige talkshow.

Wij geloven dat het bijwonen van deze sporttalkshow bijvoorbeeld een leuk team- of sportverenigingsuitje kan zijn! Losse aanmeldingen van geïnteresseerde leden en familie en vrienden zijn natuurlijk ook van harte welkom.

Prijs: Gratis (inclusief drankjes en kleine hapjes)
Wanneer: aankomende maandag, 10 oktober 2016
Tijd: van 17:45 uur tot 20:00 uur
Locatie: Mediapark Hilversum
Adres: André van Duinboulevard 6
Leeftijd: Vanaf 18 jaar (Jonger dan 18 jaar? Laat het ons even weten)

Wil je bij deze live-uitzending aanwezig zijn?
Stuur dan een mail naar publiek@ziggosport.nl, met de volgende gegevens:
– Naam en achternaam
– Telefoonnummer
– Naam van de club
– Aantal personen

Ontdek hier meer over Peptalk: https://ontdek.ziggo.nl/sport/peptalk

Hoe mooi zal het zijn om Rintje te kunnen onthalen met echte liefhebbers van de schaatssport!