Sponsor HCA’er Joost Knotnerus die op dit moment 1000km en 16000 hoogtemeters rijdt voor kinderen met kanker!

Oproep van 15 juni jl.: Beste mede HCA-er, Nog 10 dagen om af te tellen richting de start van de Giro di Kika. In zes dagen 1000 km en 16000 hoogtemeters fietsen door de bergen in Italië. Ik doe mee en vraag ook HCA leden om steun. Het doel van de Giro di Kika is geld ophalen om de kansen te verbeteren voor kinderen met kanker. Wist je dat na ongevallen, kanker de grootste doodsoorzaak is voor kinderen in Nederland?

Klik op hier en binnen een minuut heb je me gesponsord via je eigen mobiel bankieren App. Makkelijker kan het niet.

Bij voorbaat hartelijk dank,

Joost Knotnerus