Skeelerevenement in Almere 22 september a.s.

4x2 sisku asv Almere 001

ASV Almere en SISKU organiseren op zaterdag 22 september een Inline-skate-aflossingsrace voor teams. Elk team volwassenen bestaat uit 4 leden die in 2 uur zoveel mogelijk ronden rijden op de 400 meterbaan van de skeelerbaan op het Fanny Blankers-Koen Sportpark. Voor de jeugdteams (ook 4 teamleden) bestaat de aflossingsrace uit 30 minuten zoveel mogelijk ronden rijden op de 200 meterbaan.

De start van de jeugd is om 12 uur. De senioren starten om 13.30 uur

De wedstrijd is aangemeld bij de KNSB Voor meer informatie klik hier