Serge doet helemaal mee op het NK sprint

Nieuw PR van 35,71 op de 500m en 1.10,25 op de 1000m

Ook zo aan het genieten van de prestaties van Serge Yoro op het NK sprint in Heerenveen? Serge reed vandaag twee nieuwe PR’s en clubrecords: 35,71 op de 500m (8e) en 1:10,25 op de 1000m (en was daarmee 5e). Serge is in het klassement op de 8e plaats geëindigd. Top en gefeliciteerd Serge!

Gisteren zat Serge ook al vlakbij zijn beste tijden, vandaag dus wel 2 PR’s. Leuk detail is dat Serge in de opleidingsploeg van Jumbo-Visma zit, waar oud HCA-er Sicco Janmaat 2e coach is naast Jacque Orie. De HCA doet doet het dus uitstekend!

[democracy id=”2″]