Meedoen met wedstrijd <18jr?

Rust tijdens de dweil

Beste leden,

Helaas is het nog steeds niet mogelijk ” echte” wedstrijden te organiseren.
Het is wel mogelijk om voor onze leden, onder de 18, een alternatief wedstrijdje te organiseren. De tijden worden niet in de systemen vermeld maar je hebt wel een indicatie hoe je ervoor staat en dat is toch ook wel leuk om een keer te doen.
De tijden worden goed gemeten via de ET.

We willen even peilen of er animo is om een dergelijke wedstrijd te rijden.
Het is gelet op de omstandigheden (middenterrein) het meest praktisch om 1 afstand te rijden, wij denken aan een 100 en 500 meter. We rijden samen met de vereniging IJNG.
Geef je even op via de app bij Danielle Leijen of Ans Gerritsen en vol is vol.
De wedstrijd start op de vertrouwde zaterdagavond tijd om 19.40 uur maar duurt tot 20.45 uur.   Geef je zo snel mogelijk !!!

mvg
Albert Gerritsen
voorzitter.
Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.