Mededelingen voor het seizoen 2011-2012

opletten

oplettenBelangrijke mededelingen over abonnementen en licenties, trainingsgroepen, wedstrijden en hoe in te schrijven voor wedstrijden, de eerste HCA-avond.

Abonnementen en licentie

De abonnementen en licenties worden uitgedeeld op de Jaap Edenbaan, indien mogelijk in de Skeeve Skaes. Dat doen we vóór ieder trainingsuur en we verzoeken iedereen dringend om dan ook vóór de training even naar binnen te komen om de abonnementspas en de licentie af te halen. Jullie krijgen 1 nieuwe toegangspas voor het nieuwe toegangssysteem van de baan. Met deze pas kan je op de trainingsuren naar binnen die je hebt aangevraagd. Als je 2 abonnementen hebt aangevraagd, dan wordt dat aangegeven op het schermpje bij de toegangshekken en moet je aangeven voor welk trainingsuur je naar binnen wilt.
Zoals ik al eerder heb aangegeven is deze toegangspas voor de komende 5 jaar te gebruiken. Verlies hem dus niet en gooi hem aan het einde van het seizoen niet weg. Een nieuwe pas kost in ieder geval weer eur 5,00.

Ook nieuwe leden worden voor aanvang van de training in de Skeeve Skaes verwacht. Dan kunnen ze ook horen wie hun trainer is.

Trainingsgroepen
Op de HCA-website (nog een keer: www.sv-hca.nl ) staat onder Training, Indeling de groepsindeling voor alle trainingsuren met de naam/namen van de trainers erboven. Als je je naam er niet bij ziet staan of bij een ander uur dan je had verwacht, neem dan even contact met mij op.
Iedereen wordt dringend verzocht zich op de eerste training volgens deze indeling bij de trainer te melden. Wijzigingen kunnen in gezamenlijk overleg later doorgevoerd worden.

Wedstrijdkalender
De wedstrijdkalender is in een eerste concept klaar en staat op de website van de HCA en de baancommissie. Onder HCA kalender staan 3 views van deze kalender. Er zullen ongetwijfeld nog wijzigingen worden doorgevoerd, maar niet voor het eerste weekend. Zoals gebruikelijk kunnen er direct al wedstrijden worden gereden.

Inschrijven via de wedstrijdkalender
Inschrijven voor de wedstrijden kan uitsluitend via het inschrijfsysteem. Ga naar de wedstrijd die je wilt en mag rijden en klik op de blauwe tekst Open. Op het volgende scherm kan je nog een keer zien welke categorien mogen inschrijven. Vul je wedstrijdnummer in en je emailadres. En indien mogelijk daaronder aankruizen welke afstandscombinatie je wilt rijden. Klik op Volgende.
Op het volgende scherm zie je de ingevulde gegevens zoals je naam en het emailadres. Als alles goed staat klik je weer op Volgende. Als alles goed gegaan is krijg je de melding dat de inschrijving is toegevoegd en is je naam verschenen op de deelnemers lijst. Bovendien krijg je op je emailadres een bevestiging toegestuurd. Bewaar deze goed. Als je onverhoopt niet kan rijden, dan moet je je via de link in deze mail afmelden. Als je geen bevestiging hebt ontvangen dan is je inschrijving niet geaccepteerd. Meestal betekent dat dat je niet aan deze wedstrijd mag meedoen.

Wedstrijden dit weekend
Zaterdag 21.40 uur 500+1500 vanaf Junior C t/m masters
Zondag 7.00 uur korte afstanden vanaf pupillen A t/m masters
Zondag 20.40 uur Supersprint of sprint vanaf Junior C t/m masters
Woensdag 16.30 uur alle pupillen 100-300
De inschrijvingen sluiten altijd op donderdagavond 24.00 uur.

HCA-avond
De eerste HCA-avond is op zaterdag 22 oktober voor alle categorien. Schrijf deze in je agenda!