Majo Bles overleden

Majo Bles

Van de familie Bles ontvingen we het volgende trieste bericht:

Beste schaatsvrienden,

Het doet ons veel verdriet dat onze man, vader en superopa Majo (Emanuel) Bles vandaag, 24 oktober, is overleden.

We zijn trots op de wijze waarop hij met zijn ziekte is omgegaan en hoe hij ertegen heeft gevochten. En we zijn intens verdrietig dat hij deze strijd niet kon winnen.

De dienst voorafgaand aan de begrafenis is op vrijdag 26 oktober om 11.30 uur op de Joodse Begraafplaats in Muiderberg. Adresgegevens Googweg 6 te Muiderberg.

Er worden geen kaarten verzonden, maar u kunt deze e-mail als aankondiging beschouwen. Belangstellenden zijn van harte welkom.

Rita Bles
José en Wil Jesterhoudt
Johnny, Bobby, Donny
Salo en Laura Bles
Suzanne, Eveline en Thomas

Correspondentie-adres Rita Bles, Kringloop 151, 1186 GV Amstelveen

Voor wie het niet weet, het is niet gebruikelijk om bloemen op een Joodse begraafplaats te leggen.

Over Bart Postma 12 Artikelen
Bart heeft lang allerlei vrijwilligerstaken binnen de HV+CA gedaan. Helaas is Bart daar eind 2023 mee gestopt.