Jaarvergadering 6 juni

Donderdag 6 juni willen wij onze jaarvergadering houden. U komt toch ook? De notulen en agenda volgen dit weekend, onze secretaris genoot even van een welverdiende vakantieweek.  De penningmeester heeft deze week de kascontrolecommissie dus die stukken zijn in het weekend eveneens beschikbaar. De Vergadering is dit jaar in het Chalet op Jaap Edenbaan. Hopelijk in ieder geval tot 6 juni.

Vergeet u niet maandags 19.00 uur  bij de ingang Jaap Edenbaan voor jong en oud en ook woensdags om 19.00 uur bij de kop van de bosbaan training HCA.

Indien u ook wilt skeeleren meldt dat dan  bij ons, we kunnen dan kijken of we een eigen ploeg op poten kunnen zetten en anders zorgen we dat u ergens mee kunt trainen net als we ook wel eens in de winter doen met een van de andere verenigingen.
Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.