Jaap Eden IJsbaan woensdag 23 oktober gesloten!!!!

Bericht van de ijsbaan: In verband met uitzonderlijke weersomstandigheden heeft de ijsmeester van de Jaap Eden IJsbaan besloten de 400-meter baan op woensdag 23 oktober helaas niet te openen, aangezien door de dunne ijslaag de veiligheid voor de schaatser niet kan worden gegarandeerd. De ijsmeesters gaan alles in het werk stellen om de ijsbaan vandaag (dinsdag 22 oktober) nog tot 23.00 uur geopend te houden. Maar houd onze Facebook- en Twitter-pagina van Jaap Eden in de gaten voor het actuele nieuws.

Hoort zegt het voort. Morgen, woensdag, is de Jaap Edenbaan dus gesloten. Dat betekent: geen pupillenwedstrijd om 16.30 uur, geen selectieuur om 17.40 uur, geen trainingsuur om 19.40 uur en geen marathonwedstrijden. Het kan zijn dat selectieleden uitwijken naar andere banen. Baancontactpersonen, graag de banen op de hoogte stellen. Inschrijven voor de marathoncompetitie wordt ook verschoven; er is dus niemand op de baan aanwezig.