HCA-avond 22 oktober a.s.

HCA-logo

HCA-logoZaterdag 22-10 van 19.30 tot 21.20 uur is de eerste HCA-avond van dit seizoen. Deze avonden zijn alleen toegankelijk voor licentiehouders van de HCA, maar wel voor alle categorieën. We verwachten natuurlijk alle pupillen; die kunnen inschrijven voor de korte afstanden. Maar ook de ouders en de ouderen kunnen kiezen uit verschillende afstandscombinaties. Ook als je nog nooit een wedstrijd hebt gereden, kan je inschrijven en voor de gezelligheid meedoen. En begrijp goed dat het helemaal niet raar is om dan in te schrijven voor de 100-300 meter.

Er kan nu worden ingeschreven. We verwachten iedereen op en langs de baan.