Goede prestaties marathonjeugd HCA

Onze jeugdschaatsers doen het erg goed in de competitie van de Jeugdmarathon op de Jaap Edenbaan. De HCA-pupillen staan na de wedstrijd van 5 januari jl. zelfs bovenaan de ranglijsten.

Bij de Jongens Pupillen leidt Hanno Damen (A-pupil), gevolgd door Jochem van Lith (B). Laurens van der Post (A) staat 5e in het klassement en C-pupil Serge Yoro 12e. Ook de Meisjes Pupillen doen het goed. Myrte Sandu (A) staat bovenaan, Kirstie van Leest (B) 5e, Anna van den Bos (D) 6e en Beeke Wijngaarden (B) 8e. Kom kijken bij de volgende wedstrijd: 19 januari van 16.30 tot 17.35 uur.