Gerrie Hoejenbos overleden

Gerrie_Hoejenbos_111ronden2010Beste leden van de HCA,

Het is mijn droeve plicht u, namens het bestuur, te moeten mee delen dat onze secretaris Gerrie Hoejenbos afgelopen maandag 23 april op 55 jarige leeftijd is overleden. Veel leden wisten dat ze al geruime tijd ziek was maar daarvan was tot voor kort zeker tijdens onze bestuursbijeenkomsten weinig te merken. Altijd optimistisch en vriendelijk werden we bij haar ontvangen voor de vergaderingen en tot voor kort ook altijd nog bezig voor haar HCA tot haar krachten de afgelopen weken duidelijk afnamen.

Ongetwijfeld zijn er veel leden die haar alleen in naam en als secretaris kenden, maar ook heel veel leden waren haar schaatsmaatjes op de woensdag en zaterdag.Gerrie was ook altijd een vertrouwd gezicht bij de organisatie van de 111 ronden.

Ik weet dat er veel leden zijn die nog afscheid van haar willen nemen. De crematie plechtigheid zal plaatsvinden op 2 mei aanstaande. De gegevens staan in bijgaande rouwkaart.

Gerrie bedankt voor je altijd lieve woorden en optimisme bij de vergaderingen, zowel bestuurlijk als privé, en natuurlijk je inzet voor de HCA die ik heel veel jaren met je heb mee mogen maken.

Namens alle bestuursleden en de technische commissie van je HCA,

Albert Gerritsen
voorzitter

Gerrie_Hoejenbos_rouwkaart

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.